S
Sayı 14
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
Cilt: 7 Sayı: 14 Temmuz 2017
İÇİNDEKİLER
Ortaokul Öğrencilerinin Kitap ve Kütüphane Kavramına İlişkin Metaforik Algıları / 1-34
The Metaphoric Perceptions of Secondary School Students on The Concepts of Book and Library / 1-34
~
Kuram-Uygulama Denkleminde Akademik Çeviri Eğitiminin Konumu / 35-45
The Position of Academic Training in Translation With Regard to Theory-Practice Relationship / 35-45
~
Beyzâvî’nin Mesâbîhu’s-Sünne Şerhi Tuhfetü’l-Ebrâr’daki Hadis Şerh Metodu / 46-59
~
Bosna i Hercegovina: Analiza Ustavnog, Državno-Pravnog i Političkog Uređenja / 60-84
~
Kurgu Mu, Tarih Mi? Tarihi Kurgu Ve Kurgusal Tarih Üzerine Teoretik Değerlendirmeler / 85-107
~
The Medium Turn in Interpreting Studies / 108-119
Sözlü Çeviri Araştırmalarında Mecra Dönüşümü / 108-119
~
Wide Sargasso Sea and Jane Eyre Reconcile at “The Third Space”/ 120-129
Wide Sargasso Sea Ve Jane Eyre’in “Üçüncü Mekan”da Uzlaşması / 120-129
~
Profesyonelleşmeden Meşruiyet Krizine Sosyolojinin Kullanımı / 130-160
The Uses of Sociology: From Professionalization to The Crisis of Legitimacy / 130-160
~
Bilimsel Psikolojinin Tarihsel Süreci Üzerine / 161-180
A Review of Historical Background of Scientific Psychology / 161-180
~
Hadrianopolis Roma Dönemi Fırın Malzemesi / 181-205
Hadrianopolis Roman Period Pottery Kiln Material / 181-205
~
Tios-Tieion: Söylenecek Çok Önemli Bir Şeyi Olmayan Kent / 206-242
A City, There is Nothing Much to Talk About It: Tios-Tieion / 206-242
~
Kitap İncelemesi
~
~
~
~